Pages

Selma Nigar Basturk

Selma Nigar Basturk
yazılarım ve fotoğraflarımla görüşmek dileklerimle

6 Kasım 2010 Cumartesi

hayat artık beni denemekden vazgeç.....

ne yaparsam kendimi iyi ve mutlu hissederim bugün kendimi hem bedensel hemde zihinsel olarak çok yorgun hissediyorum .Ama hayat hep böyle gitmez biliyorum.Bunu da düzeltecek tek kişi benim  çabalıyorum uğraşıyorum biliyorum boşuna değil...Dost bildiklerimiz bilee gün geliyor bizi terk ediyor aşk dediğimiz şey bile bitiyor peki kim kalıyor geriye tabiki ailemiz bizi koşulsuz seven ne yaparsak yapalım bizi seven ailemiz.Benimkiler şu sıralar buralarda yoklar o bakımdan pek bir yanlızım ama sorun yok telaş yok çözüm yine benim...
    karamsar olmaya negatif olmaya reddediyorum artık hayattan bişey beklemiyorum.belkide gerçekten ben bakarken soyunamıyordur....şimdi silkelenme zamanı gidip en kırmızısından bir elbise giymeliyim nede olsa kırmızı heycanın rengi...Belkide hayat bizi deniyordur.

0 yorum:

Yorum Gönder