Pages

Selma Nigar Basturk

Selma Nigar Basturk
yazılarım ve fotoğraflarımla görüşmek dileklerimle

6 Kasım 2010 Cumartesi

BEN BENSEM SEN KİMSİN?YOKSA ODA MI BENİM:)))))

Kendinizi oyalayacak bir oyuncak mı arıyorsunuz.Yada İnsanlar hayatına girip öylece kırıp yıkıp döküp gidebileceğinizi mi?Kimsenin yaz günü başıma kar yağdırmasını istemiyorum bahtsız bir bedevi gibi çölde kutup aysıyla karşılaşmak da istemiyorum…İstediğim sadece huzur sadece sanatımı istediğim gibi şekillendirmek yaratıcılığımı körüklemek istiyorum…Belki insanları hayatıma alma sebebimde budur duygularımı değiştirmek duygularla beraber gelen ilham yaratıcılığın tavan yaptığı heyecan artışı adrenalin salgısı azda serotonin her şey  zincirleme bir kaza gibi zaten ama sonuç muhteşem yaratıcılık hat safhada..


         Bilmiyorum ama biri gelince hayatımıza  her şey değişiyor aynı gittiğinde olduğu gibi…Rüzgara kapılmak gibi bir şey bu neden hep rüzgar bir güneş istiyorum içimi ısıtacak ve her sabah benim için yeniden doğacak ….Üzülüyorum savrula savrula acınası bir duruma bürünüyorum….Oysa öyle hayallerim var ki öyle masallar yazıyorum ki ben bile inanıyorum bunlara ….Aşk ne ki aşk diye bir şey yok aşk saçmalıkdan başka bir şey değil ama öyle sandığımız aptal duygunun ardından gelen acının hertürlü sanatsal faliyeti tetiklediği kesin ….Aslında bu güzel bir süreç aşık olduğunu san rüzgarlara kapıl savrul savrul  sonra pat diye sert bir zemine çarp ve silkelen kendine gel ve kendini yarat kendinden……

   Yarat ki değişsin bişeyler yarat ki sen sen olabilesin yarattığın sürece varsın bu hayatta…..Yanında olanlar yarattıkların yoksa yapayalnızsın bomboşsun o  yüzden boşver aşkı boşver diğerlerini yarattıklarından zevk al yaptıkların sana keyif versin eğlendirsin…Ne bileyim iş de bir fotoğraf çek,üstüne öykü yaz,bir öykü yaz,üstüne fotoğraf çek,ne kadar abuk kitap varsa oku,sadece kitabın kapağını sevdin diye satın al,koca bir tost yap sadece bir ısırık al,koca bir pamuk şeker ye,basküle çık kilonu gör gördüğünden mutlu değilsen bir tepik at gitsin,istediğin saat de uyu istediğin saat de uyan,bir filmi50 kez  izle ve sıkılma,lady gaga aç son ses ve bütün saçma salak dans figürlerini uygula,bugün ki gibi abuk subuk ne için yazıldığını anlamanın mümkün olmadığı bir yazı yaz,hiç görmediğin bir arkadaşını ara,7 yıl önce aldığın 28 beden kot pantolonu  6 aydır her gün giy her gün çıkar ,10 gün boyunca sırf canın istemiyor diye hiçbir ev işini yapma taki eve un serpmiş gibi görünene kadar ….

YAP İŞDE BİR ŞEYLER EĞLENDİR KENDİNİ……

Writer:Selma Nigar BAŞTÜRK

0 yorum:

Yorum Gönder