Pages

Selma Nigar Basturk

Selma Nigar Basturk
yazılarım ve fotoğraflarımla görüşmek dileklerimle

6 Kasım 2010 Cumartesi

CARPE DİEM

20 Ocak 2009 Salı, 16:09

Kendimden çok hep karşımdakini düşündüm düşünmeyede devam ediyorum.
Etrafımdaki dostlarım arkadaşlarım bunu yanlış bulsalarda insan sevince hayata
bir başka bakıyor bu aşkın gözü kördür mü anlamına geliyor hayır bence öyle değil,
bence eğer içimden birşey yapmak geliyorsa yapıyorum karşımdaki ister şımarsın ister
sevinsin isterse beni cepte keklik sansın bu umrumda değil ben içimden gelenleri
yaptığımda mutlu oluyorum ve bunu sorun olarak görmüyorum.
Bunu sorun olarak görenler bence sorunlu güvensiz kadınlar erkeği süründürmek gerek
her istediğini evet dememek gerek yada kaçan kovalanır diyerek telefonlarına cvp
vermeyenler,her çağıdığında gitmeyenler,gizem yaratmak adına çok konuşmayan kadınlar
bence sorunlular aslında hepsine evet demek için can atıyorlar ve aslında ne kadar çok şey
kaçırdıklarının farkında değiller.Sanıyolarki kendilerini böle geri çekip ağırdan satınca mutlu olacaklar
bence böle yaparak sadece hayatı kaçırıyorlar.


Hayatımız boyunca kafamızda binlerce soru barındırırız ve bunlar için daima cevaplar arar dururuz fakat şu ana kadar bir cevap bulamamışızdır. Hatta bulana da rastlamamışızdır. bazı insanlar görürüz ve o adamların gerçekten aştığına inanırız ama o kendini nasıl kurtaracağını bulmuş birisidir. Onun bulduğu yöntem sadece kendisini mutlu eder. Bizi değil peki biz o kadar şanslı mıyız
Hiç zannetmiyorum o zaman şu anımızı kurtarırsak. Hayatımızın nasıl gideceğine dair düşüncelere dalmaktansa o anda aklımızda ne varsa onu yaparak mutlu olursak. Hayatımız süresince mutlu olmaz mıyız? Tabii ki bazı kayıplar vereceğizdir. Bu kayıpları biz ne yaparsak yapalım hayatın bizden alacağı şeylerdir biz ona karşı çıkamayız. Yani hayatla baş edebilecek kadar güçlü değiliz. İşte size kafanızın içindeki aradığınız sorular için bir kolay yol ya sonsuza kadar o soruların cevapları için uğraşacaksınız yada anı yaşayıp hayattan tad alacaksınız.

Şimdi bir soru haytının sonuna kadar cevap arayıp bulamayıp sonra son nefesinde bir şans daha isteyecek misin? Yoksa, Carpe Diem mi diyeceksin?


içinizden geleni yapın yoksa mutlu olmayı daha çok beklersiniz benden sölemesi:)


Selma Nigar BAŞTÜRK

0 yorum:

Yorum Gönder