Pages

Selma Nigar Basturk

Selma Nigar Basturk
yazılarım ve fotoğraflarımla görüşmek dileklerimle

6 Kasım 2010 Cumartesi

Mutluluk oyunları Züğürt tesellileri:)))

05 Şubat 2009 Perşembe, 03:07

Mutluluk oyunları züğürt tesellilerimiz biz bunlarla yaşıyoruz aslında
onlar olmadan mutlu olamıyoruz her kötü olaya bir züğürt tesellisi
yapıştırıveriyoruz çünkü gerçekleri kabullenmek istemiyoruz ne derler ?
Gerçekler acıdır ve acıtır.

Bence canınız yanar,üzülürsünüz,kırılırsınız diye korkmayın mesela ben
daha ne kadar kırılabilirim ki,ne kadar canım yanabilir ben böyle düşünüyorum
ve züğürt tesellilerimin hiç biri yok artık gerçeklerle yüzyüzeyim.

Örnekleyelim;
-futbola devam etseydim milan da forvet oynuyodum.
-okusaydim yuksek muhendis olurdum ama biraktim.
-bu garı benümle param için çıhıyo olmasın?...:)
-bu araba iyi guzel de cok yakiyor, benim haci murat daha iyi.
-ya, uzun bacaklı kızlara acıyorum. bacakları temizlemek , cok zor oluyordur onlar için.
not: kendi bacak boyu maksimum 80 santimdir.
-vehbi koç multimilyarder ama sahanda yumurtaya hasretmiş tir.
-yok bu sefer ki ciddi, evlenecek.
-bu gavurlar zengin mengin ama adamlar pastırmadan, lahmacundan haberleri olmadan ölüyo.
-5 zeytin bi yumurta eder
-param olsa şimdi ki kadar mutlu olmazdım inan
-her işte bi hayır vardır.
-helal olsun adamlara, devlete çalışıyolar ama hapiste çürüyolar
-demi moore çok çirkin hatun ben hiç beğenmiyom, şimdi kapı açılsa, içeri girse, "verecem" dese almam.samimi söylüyorum.
-kaslı erkeklerden tiksiniyorum, ne o öyle karında baklavalar falan.
hiçbiri ile yatmam.
-badiciler de kas var ama güç yokmuş, 10 dakka koşamazlarmış.
-mankenler iyi güzel ama, öyle olmak istemem, aptal oluyolar, hem de her yediklerine dikkat ediyolar.ben böyle iyiyim
-abi ben kesin kaydırdım öss de, yoksa imkanı yok.
-yok abi, hoca taktı.100 lük kağıt verdim ben.
-başkalarının düşüncelerine hiç aldırmam beni seven böyle sevsin.
-o da beni seviyo ya...
-imkansız diye bişi yoktur!
-o hatun ayagima gelicek!!!
-bu iş bitti bi daha hayatta dönmem ona!
-yarin sigarayi birakicam
-yarin rejime basliycam
-30 yasinda evlenicem
-ruhum genc
-gor bak, ikinci yari takim toparliycak
-onemli olan islevi
-ne var ki, ben de ugrassam yaparim
-yok yok, dedigi gibi zar esnek
-yok dokulmuyo, benim sacim seyrek
-eskisi kadar zayıf olsam ruzgarda kuru bir yaprak gibi salınırdım.
artık ayaklarım yere daha sağlam basıyor.
-şişman değilim, iri kemikliyim
-benim şişmanlığım genetikmiş, annem de şişman benim onun annesi de.
-kör olmasam, senin bedenini bu kadar iyi tanıyamazdım, zaten dünya boktan bi yer görmeye değmez.memnunum.
-çocuğun yazısı bozuk ama, doktorlarından yazısı bozuk olur.
çocuk demek ki doktor olacak...
-alkolik diilim ben, akşamcıyım.
muhabbetine içiyorum, iradem sağlamdır istediğim an bırakırım.
-hayır ağlamıyorum ki, gözüme ağaç dalı kaçtı ondandır
-çocuk da yaparım kariyer de
-kavgadan sonra agiz burun yamuk bir sekilde gelinir:asil sen obur adami goreceksin, mahvoldu.


Örnekler kaynak:Ekşi sözlük tabiki:)

-siz erkekler size çekinmeden bütün sevgisini veren,yanlızlığınızı paylaşan,
siz mutlu olun diye kendimize ters gelen şeylere bile evet diyen,ayrıca
hayatınızı kolaylaştırmak adına elinden geleni yapan kadınları neden elinizin
tersiyle itersiniz anlamıyorum ne istiyorsunuz anlamıyorum.Lütfen biri bana
anlatsın...
Bizim sayemizde en vasıfsızlarınız bile anlam kazanıyor egoya doyuyor
ama biz mutlu olamıyoruz.Biz aslında mutlu olmayı en çok hakeden biz hep
karşımızdakini mutlu edelim diye uğraşırken mutlu olmayı bile untuyoruz.(buda benden) :)




Selma Nigar BAŞTÜRK.

0 yorum:

Yorum Gönder