Pages

Selma Nigar Basturk

Selma Nigar Basturk
yazılarım ve fotoğraflarımla görüşmek dileklerimle

6 Kasım 2010 Cumartesi

what's on your mind?

Bir gün bu yazdıklarımla çok güzel şeyler yapıcam bir kitap çıkarmayı başaramasamda kendim için bir kitap yapıyorum bu beni tatmin eder, umarım çok uzun yıllar yaşarım ve o birikimlerimle daha güzel şeyler yazarım.Bir çok insan yaşamıyor aslında,kendini televizyona kitlemiş insanları sevmiyorum onun yerine sinemaya gitmeliler yada kitap okumalılar dışarı çıkıp deniz kenarında yada ormanda yürüyüş yapmalılar.Yeni yerler görmeliler yeni insanlar tanışmalılar hayat çok kısa kaçırmamak gerek bir ucundan tutun lütfen ve yaşanacak ne kadar güzel şey olduğunu görün.Komşularınızı ziyaret edin hatta benide arayın bu ara çok sıkılıyorum:)))
Bugün sabaha kadar yazmak istedim yine bişeyler beni yaz diye dürtüyor.Şu ahir ömrümde içimden gelenleri yapamıycaksam neden yaşıyorum ki.İçimden yazmak geliyorsa yazarım işde bu şekilde Selma Nigar olabilirim.Ama facebook a söyleyin what's on your mind? kısmını benim için tekrar güncellesinler 420 karekter alıyor benim düşüncelerime yetmedi:)


Sena bu fotoğrafı hatırlarsın sen çekmiştin diycem ama hatırlamayada bilirsin anlayışla karşılarım:)fotoğraflar olmasa elimde benimde hatırlamam çok zor yine 2 günlük istanbul tatilimden size bir dilim salamlı fotoğraf o an zaten herşeyden kopmuşuz fotoğraf çekmekte bilinç altına yerleşmişya ne şekil olursak olalım o makine hep yanımdaydı şimdilerde ise beni terketti.İçime battı şimdi makinem olsaydı şuanı fotoğraflayıp koyardım bu düşündüklerimin altına ev kızı sıdıka modundayım çekirdek çitliyorum bir yandan bir yandan da yazıyorum.

neyse başınızı çok şişirmiycem kısa kesiyorum ve çekirdeğime dönüyorum Facebook What's your mind kısmını azcık genişlet benim için 420 karakter gerçekten çok az yaaa nolurrr:)))))

0 yorum:

Yorum Gönder