Pages

Selma Nigar Basturk

Selma Nigar Basturk
yazılarım ve fotoğraflarımla görüşmek dileklerimle

6 Kasım 2010 Cumartesi

TWILIGHT

Hayat dediğimiz küçük ayrıntılarda saklı.Dün okumaya başladığım ve bitirmek üzere olduğum şimdi koşup kaldığım sayfayı açıp okumaya devam etmemek için kendimi tuttuğum kitap:)Rüyalarıma giren karekterler en çok da beni mutlu eden Edward karekteri dünden beri onunla yatıyor onunla kalkıyorum bu nasıl mutlu ediyor beni bilemezsiniz.Sanki Bella benim böyle hissetmek acayip keyiflendiriyor beni.Bugün okuduğum bir cümlee beni çok güldürdü çünkü Bella'nın yerinde olsam bende aynı cümleyi kurardım.Edward ormanda nasıl dolaştığını göstermek için Bella yı sırtına alıp hızla ormanın içinde koşmaya başlıyor ve Bella'nın ağzından dökülenler :))))hızla giden uçağın penceresinden kafamı dışarı çıkarma gafletinde bulunmuş gibiyim:))))


Bu aralar yeni eğlencem alacakaranlık serisi olacak galibaa çünkü bana aşkı hatırlattı,ve okurken müthiş hissediyorum Edward karekterine benzer birini tanıyormusunuz varsa ben hali hazırda boşum tanışabilrim takılabilirim.Muhteşem yaa....Yaa hayat bazen hayal dünyasındada güzelmiş hayal kurmak rüyamda Ed'i görmek çok hoş gerçek olmasada keyifliyim teşekkürler Ed :))))Şu ahir ömrüme biraz heycan kattığın için.....Bu beni bir süre idare eder......


Selma Nigar BAŞTÜRK....

0 yorum:

Yorum Gönder