Pages

Selma Nigar Basturk

Selma Nigar Basturk
yazılarım ve fotoğraflarımla görüşmek dileklerimle

6 Kasım 2010 Cumartesi

O DİYAR BENİM BU DİYAR BENİM:)

Bugün içimden binlerce nehir akmış gibi,çok yorgunum ne yaptıysam kendimi mutlu edemedim.Eminim herkesin böyle hissettiği anlar oluyor,yalnız değilim birde böyle bir durum vardır yaptığımız hatalara yada duygu durum hallerine hep bir yandaş ararız.Sizde böyle hissedersiniz değil mi?cvp:evet ...Öyleyse yalnız değilim hehehe çok komik ama hayat böyle.Çok sevineceğiniz bir olay olur istediğiniz bir şeye sahip olursunuz o kötü hissettiğiniz günlerden birinde ama onlar bile sizi mutlu etmez bu mutluluk nasıl bir duygu neden bu kadar zor geliyor mutlu olmak sebebi şu olabilir mi?Üzülmek,ağlamak,zırlamak,şikayet etmek daha mı kolay ki anlamıyorum çok karmaşığım dolaşmış bir yumak ip gibi 100 kişi gelseniz açamazsınız beni.Çok mu sorguluyorum çok mu irdeliyorum her şeyi bu yüzden mi bu kadar karmaşa yani oluruna bıraksam her şey yoluna girer mi?Onu da denedim oda olmadı E seçeneği yok mu?



Bir kitap vardı zamanında beni çok etkileyen çoğunuzun adını bile duymadığı Tatlı Rüyalar arkasında söyle bir not: "sanıldığı gibi sadece gerçekler rüyaları etkilemez, rüyalar da gerçekleri etkiler. karnabahar ise, her ikisini de etkiler."Bu kitap bana bir akşam yemeği hediyesiydi bende okuduktan sonra tüm sevdiklerime dağıttım dağıtamadıklarıma da okuttum okutamadıklarıma anlattım…..Hayatıma girip beni derinden etkileyen kitaplardandı.Konusu kurgusu gerçekten sıra dışı alt başlığı ise şöyleydi psiko-absürd romantik komedi.Çok güldüğüm birde giriş cümlesi var...


"zeki müren'in, zeki müreni canlandırdığı filmlerdeki zeki müren'le ilgisi ne kadarsa, bu kitapta geçen kişi ve olayların gerçekle ilgisi o kadardır."

Neden bahsediyorum ki kitaptan çünkü şuan o kitaptan bir karakter olmak istiyorum.Bende uyuduğumda bambaşka bir yerde uyanmak istiyorum başka bir Selma Nigar olarak başka bir diyarda başka insanlarla tanışmak istiyorum.Hatta öbür diyardan bu diyara para dolu çantalar taşımak,o diyarda bir sevgili bu diyarda bir sevgili yapmak istiyorum kimsenin kimseden haberi yok ohhh mis sonra diğerine biz ayrı dünyaların insanlarıyız deyip terk etmek istiyorum.Düşünsenize sevgilinizi aldatıyorsunuz ve yakalanıyorsunuz ;

–aha bastım seni çabuk anlat ne oluyor burada?

-çok uykum geldi ben kaçayım..


Ne güzel valla ne ala mualla durumu.O diyar senin bu diyar benim gezsem tozsam.Sonra öbür diyarda sıkılınca kendime söyle bir züğürt tesellisi yapıştırsam'' biraz uyusam geçer belki'':)…..Keşke kitaptaki gibi olsa herşey ve hiç karnabaharlar olmasa.....


Selma Nigar BAŞTÜRK..

0 yorum:

Yorum Gönder