Pages

Selma Nigar Basturk

Selma Nigar Basturk
yazılarım ve fotoğraflarımla görüşmek dileklerimle

6 Kasım 2010 Cumartesi

İYİ HİSSETMEK:)

Nasıl güzel bir gün,nasıl güzel bir rüzgar,masmavi bir gökyüzü pamuk gibi bembeyaz bulutlar uçuk mavi bir deniz yemyeşil çimlere uzanmışım gökyüzündeki bulutlların şekilden şekile girmesini izliyorum onları abuk şeylere benzetiyorum bir geyik bir kalp gibi :)))sonra gözlerim denize kilitleniyor ufka bakıyorum ve derin düşüncelere dalıyorum herzmanki gibi alışık olduğum en derinler.Ve içimdeki tüm kötü hisleri çok uzaklara gönderiyorum bana kalan sadece içimi serinleten bir rüzgar ,o esen güzel serin rüzgar bana dünyadaki bütün iyi şeyleri getiriyor güzel insanlar,sevgi,mutluluk,huzur güzel olan sevdiğim ne varsa hepsini bana getiriyor :)))çimlerin kokusu denizin kokusuna karışıyor hepsini aynı anda hissedebiliyorum.Çok güzel bir his kavuran sıcak güneş ve esen serin bir rüzgar muhteşem hisler ve muhteşem bir gün:)))))))

0 yorum:

Yorum Gönder