Pages

Selma Nigar Basturk

Selma Nigar Basturk
yazılarım ve fotoğraflarımla görüşmek dileklerimle

6 Kasım 2010 Cumartesi

en küçüğümüz :)))))




Bugün küçük erkek kardeşimin doğum günü;

Onun doğduğu günü çok iyi hatırlıyorum evde doğdu 21 Mayıs 1987 bir perşembe sabahı ve oda hepimiz gibi sabah doğdu..Bizde gelenek gibi bişey sabah doğmak:)
Evde en kıymetli olan en küçük çocuklara hiç benzemedi o hiç şımarık olmadı ne desem yapar çamasır asar,bulaşık yıkar evi toplar her eve lazım bir erkek :)ama görüyorum ki çok büyüdü o büyüyor ben yaşlanıyorum bu katlanılmaz bir durum.
şimdilerde bakıyorum da gerçekten zaman çok hızlı ilerliyor bazen geçmiyor gibi gelsede zaman çok hızlı .....


Doğum günün kutlu olsun kardeşim ...Zaman hızla ilerlerken yanımda olduğun için teşekkürler....

0 yorum:

Yorum Gönder