Pages

Selma Nigar Basturk

Selma Nigar Basturk
yazılarım ve fotoğraflarımla görüşmek dileklerimle

6 Kasım 2010 Cumartesi

ALACAKARANLIK KUŞAĞI...

Odamda sıkışıp kalmıştım kıpırdamadan öylece bilgisayar koltuğuna gömüldüm,
hatta ayaklarımıda pufa koydum sanki yerle temas etseler biri ayaklarımdan beni
yakalıycak gibi hissediyordum.Zaten ışıkları kapatmamışdım korkarım korku filmlerinden
ama yinede kendime engel olamayıp izlerim.Şarjım bitmişdi ve yemek odası ile
temasım tamamen kaybolmuştu çünkü Denizinde kapısı kapalıydı ve herkes uyuduğundan
bağıramıyordum.Bugün sabah olurmu acaba yada odadan çıkabilecek kadar cesaretim
var mı? Tek düşündüğüm buydu ve gözümü kapıdan alamıyordum.

Ve kahramanım ve olayın suçlusu geldi yaşasın:))))))uyku vaktii


Selma Nigar BAŞTÜRK

0 yorum:

Yorum Gönder